מוזמנים לפנות אלינו באחת מהדרכים המופיעות מעלה: ב’פנייה למחלקות המועצה’ תוכלו לבחור את המחלקה אליה אתם מעוניינים לפנות, למלא את פרטי הפניה ונציג מהמחלקה ישיב לכם. ב’פנייה למוקד 106′ תוכלו להזין פרטי דיווח למוקד על כל תקלה/בעיה/אזהרה וכדומה שיש לכם. ב’ספר טלפונים’ תוכלו לראות את פרטי יצירת הקשר של כלל עובדי המועצה המקומית ולפנות אליהם באמצעות מייל אישי, טלפון או פקס. ב’פנייה לתלונות הציבור’ תוכלו לפנות לממונה על תלונות הציבור במועצה באופן ישיר על מנת שיטפל בתלונתכם. ב’פנייה למנכ”ל/ראש מועצה’ תוכלו לפנות לכל אחד מהם באופן ישיר ולקבל ממנו מענה. על מנת להגיש ערעור על דו”ח חניה יש ללחוץ כאן