תחבורה ציבורית- תמונת מצב

תושבים יקרים,

בחודשים האחרונים נרשמו לא מעט תלונות בנושא תחבורה הציבורית כדוגמת אי הגעת אוטובוסים, איחורים, אי עצירה בתחנות ועוד.

המועצה המקומית ומרכז הצעירים בשיתוף משרד התחבורה וחברות התחבורה השונות מבקשים לטפל בנושא על ידי תיעוד ואיסוף הנתונים מהשטח.

מצורף טופס למילוי ועדכון כל בעיה בה נתקלתם בתחום התחבורה הציבורית על מנת שנוכל לקבל בהמשך תמונת מצב מקיפה ומהימנה יותר עבור מצפה רמון.

** ניתן למלא טלפונית מול מרכז הצעירים בטלפון 08-6736769

טופס לתושבי מצפה רמון:
https://goo.gl/forms/1Edzi6d47zvQ3WqY2

לרשותכם, פרטי הגשת תלונות לגורמים הרשמיים השונים:
טופס תלונה רשמי משרד התחבורה:
https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/public-transport-form

טופס תלונה מטרופולין:
https://www.metropoline.com/Pages/Contact.aspx?p=Contact

טופס תלונה אגד:
http://mobi.egged.co.il/טופס-תלונות.aspx

מדריך לתביעות קטנות במקרה של תקלות בתחבורה הציבורית:
http://15minutes.co.il/תביעות-קטנות/