תושבים ותושבות
חירום

לאתר פיקוד העורף לחצו כאן

אנו ממליצים להתעדכן מהגורמים הרשמיים – פיקוד העורף ודובר צה”ל – להיערך ולהמשיך לנהוג באחריות, ערנות ושכנות טובה.

לידיעה מתעדכנת כל העת בימים אלה מתאריך 14.6.25 לחצו כאן

היערכות
קבלת מידע ודרכי פניה, טלפונים שימושיים
  • הצטרפו לעדכוני המועצה בוואטסאפ >> לחצו כאן
  • לידיעה מרוכזת המתעדכנת כל העת (14.6.25 והלאה) >> לחצו כאן
  • פניה למועצה בכל נושא – סיוע נפשי, מקלטים, סיוע לקשישים וכל נושאי השגרה – דרך המוקד 086588106 או באפליקציה >> להורדה לחצו כאן
  • טלפונים שימושיים נוספים
משטרה 100
מד”א 101
איחוד הצלה 1221
כבאות והצלה 102
חברת החשמל 103
פיקוד העורף 104
ער”ן – עזרה ראשונה נפשית 1201
מוקד משרד החינוך, פסיכולוגים מומחים למצבי חירום 6312*
קווי סיוע נפשי של קופות החולים מאוחדת 3833*, לאומית 507*, מכבי 3555*, כללית 8703*
חברת מטרופולין (תחבורה ציבורית) 5900*
הגנה על ילדים ברשת 105
ידידים בדרכים 1230
בעת הצורך יפורסם מטה דף המרכז את המידע לעת חירום בנושאי עמדות מידע וקליטה, מקלטים ציבוריים, התנדבות, רפואה, חשמל, מים, מזון, אשפה

לדף המידע >> לחצו כאן

אנו פונים אליכם, תושבות ותושבי מצפה רמון, ומזכירים,
  • שיתוף פעולה ועזרה הדדית הן המפתח להתמודדות יעילה עם חירום.
  • הישארו מעודכנים בהנחיות כוחות הביטחון וההצלה.
  • שמרו על קור רוח ופנו לעזרה במידת הצורך.

אנחנו כאן ביחד, בשגרה ובחירום.

המועצה המקומית מצפה רמון

בודק...