תושבים ותושבות

אפשר לפנות אלינו באחת מהדרכים המופיעות מעלה:

  • ב’פנייה למוקד 106 – מחלקות המועצה, תלונות הציבור, מנכ”ל וראש המועצה’ תוכלו לבחור את המחלקה אליה תרצו לפנות (גם למנכ”ל או לראש המועצה), להזין פרטי דיווח למוקד על כל תקלה/בעיה/אזהרה וכדומה שיש לכם, להעלות פניה לממונה תלונות הציבור (מבקר המועצה). הפניות נכנסות למערכת המוקד שלנו ומטופלות לפי זמני אמנת שירות (SLA). אנו משתדלים לתת מענה מיטבי ומדויק.
  • ב’ספר טלפונים’ תוכלו לראות את פרטי יצירת הקשר של כלל עובדי המועצה המקומית ולפנות אליהם באמצעות מייל אישי, טלפון או פקס.

על מנת להגיש ערעור על דו”ח חניה ולבצע פעולות תשלום/ערעור/טפסים דיגיטליים/הסבת דוח חניה >> לחצו כאן <<

להסבת דוח חניה, >> לחצו כאן <<

פרטי התקשרות

מועצה מקומית מצפה רמון
כתובת: רח’ נחל סלעית 2א’
מיקוד: 8060000
טלפון: 08-6596237

בודק...