אפשר לפנות אלינו באחת מהדרכים המופיעות מעלה:
- ב’פנייה למוקד 106 – מחלקות המועצה, תלונות הציבור, מנכ”ל וראש המועצה’ תוכלו לבחור את המחלקה אליה תרצו לפנות (גם למנכ”ל או לראש המועצה), להזין פרטי דיווח למוקד על כל תקלה/בעיה/אזהרה וכדומה שיש לכם, להעלות פניה לממונה תלונות הציבור (מבקר המועצה). הפניות נכנסות למערכת המוקד שלנו ומטופלות לפי זמני אמנת שירות (SLA). אנו משתדלים לתת מענה מיטבי ומדויק.
- ב’ספר טלפונים’ תוכלו לראות את פרטי יצירת הקשר של כלל עובדי המועצה המקומית ולפנות אליהם באמצעות מייל אישי, טלפון או פקס.