תושבים ותושבות
עדכונים בהתאם למצב הבטחוני – 30.10.23

תושבות ותושבים יקרים,
מספר עדכונים חשובים:
🔸 באשר לרעש החריג שנשמע לפנות בוקר ולאחר בירור מול הגורמים הרלוונטיים, נעדכן כי בפיקוד העורף אין אינדיקציה על ירי לכיוון מצפה רמון ולא הופעלה כיפת ברזל במרחב. ההערכה היא כי מדובר בבום על קולי.
🔸 נזכיר כי בכל מקרה שבו מתעורר חשד לאירוע בטחוני יש להתקשר למשטרה 100. במקביל לטיפול המשטרה, מוקד המשטרה ייצור קשר עם מערך האבטחה היישובי שמסייר ביישוב כל עת.
🔸 להנחיות חשובות ממחלקת הביטחון בנוגע להתנהלות בעת ירי רקטות וטילים או חדירת מחבליםhttps://bit.ly/45HLDVZ
🔸 אתמול הצטרפו וחוילו חמישה חברים נוספים לצוות ‘בני המקום’ בשיתוף פיקוד העורף שמהווה נדבך מרכזי במערך האבטחה היישובי שלנו. ישר כוח!
🔸 קבלת הקהל במחלקת הגביה השבוע תתקיים מידי יום בין השעות 8:00-12:00 ויתקיים מענה טלפוני בכל יום בין השעות 12:00-16:00 במספר 08-6596227/9. ניתן לפנות גם באמצעות MAST.
🔸 בעקבות המצב הבטחוני, תאגיד מעיינות הדרום פרסם הודעה בנוגע להטבת מים למשפחות שמארחות מפונים ומתפנים, אפשרות לדחיית תשלום ועוד. לפרטים נוספים – https://www.mayanot-hadarom.co.il/new/?cId=1&nId=9184
🔸 ממשלת ישראל השיקה מערכת דיגיטלית בשם “יחד” עבור כל המפונים והמתפנים בכדי לסייע בקבלת זכויות, שירותים וסיוע נדרש בתחומי בריאות, חינוך, רווחה, ביטוח לאומי ועוד.
לכניסה והרשמה במערכת – https://www.gov.il/he/service/yachad
🔸 תודה לכל המתנדבים והמתנדבות הנפלאים שלנו.
לימים שקטים ובטוחים במהרה 🙏🏼

בודק...