תושבים ותושבות
עדכונים לאחר הערכת מצב #8

תושבות ותושבים יקרים,
עדכונים חשובים לאחר הערכת מצב #8 –
▪️ כיום המועצה המקומית פועלת בחמישה מאמצים עיקריים:
1. קליטת מפונים ומתפנים – בימים אלו אנו קולטים מאות מפונים (קבוצות שמגיעות בצורה מרוכזת) ומתפנים (מגיעים כפרטים). הקמנו נקודת קליטה במרכז המסחרי עם כל המידע הנדרש למי שמגיע למצפה רמון.
2. פעילויות חוסן חברתי – לצד ההתגייסות הנפלאה של תושבי ותושבות מצפה רמון בקיום פעילויות אנו עושים שימוש גם בפלטפורמות קיימות, כגון מרכז היום לאזרחים ותיקים, מועדון הנוער וכו’.
3. התגוננות מפני ירי טילים – פתיחת והכשרת מקלטים.
4. אבטחה יישובית – שמירה קבועה בשני מוקדים – אבן דרך ורובע דרכי הבשמים, על בסיס מתנדבי פלוגות הלילה ומאבטחי מוסדות החינוך, וכן כיתת כוננות חמושה של ארבעה מתנדבים על בסיס רכב. מעבר לכך, קיימת פלוגה צהלית שחברה אלינו היום ועתידה לתגבר את הכוחות המקומיים ולתת מענה לאבטחת היישוב החל ממחר. בנוסף, קיים סיור ממונע לאורך כביש 171 והחוות מצפון למצפה רמון. כמובן שישנה גם נקודת משטרה פעילה במצפה רמון.
5. קיום חיי שגרה שוטפים של היישוב
▪️ הבהרה חשובה בנוגע לתשלום על חניה – החל מתחילת הלחימה המועצה המקומית הנחתה את מחלקת הפיקוח שלא לחלק דוחות חניה בכחול לבן, כך שלא מתקיימת אכיפה בחניות כחול לבן ביישוב. יחד עם זאת, הנכם מתבקשים לשמור על הסדר ביישוב ולהחנות בצורה מסודרת ובהתאם לחוקי התנועה.
▪️ היום ביקר במצפה רמון שר הרווחה יעקב מרגי והתרשם לטובה מהאופן שבו מצפה רמון נותנת מענה למפונים והמתפנים ביישובנו.
▪️ אנו מרכזים רשימת הטבות ופעילויות ביישובנו, במידה ותרצו להוסיף יוזמה לרשימה – נא לפנות לצוף 054-8149984. לרשימהhttps://bit.ly/46xbrFi
▪️ כמו כן, קיים מסמך שמכיל את המידע הרלוונטי עבור אורחינו במצפה רמון, אנא העבירו אותו הלאהhttps://bit.ly/InformationMitzpe

נמשיך ונעדכן ככל שיידרש,
מחזקים אתכם ומודים על ההתגייסות הענפה למען החוסן הקהילתי 🤍

בודק...