תושבים ותושבות
סיכום שבועי 22-26 באפריל 2018
  1. ממשיכים במהפכת החינוך:
    • א. פרסום קול קורא למיזם חינוכי ע”ש חנית שושן ז”ל– השבוע יצא קול קורא לכלל אנשי החינוך במצפה רמון המבקשים לחולל שינוי הניתן ליישום בגן, בכיתה בבתי הספר ובמערכת החינוך. כאשר המיזם הנבחר יזכה למענק כספי בסכום של 5,000 ₪ עם אפשרות להכרה של 30-60 שעות לקידום מקצועי. כל הפרטים באתר ובעמוד הפייסבוק של המועצה. הגשת מועמדות עד ליום ראשון, ה- 13.5.18 לכתובת המייל של מרכז פסג”ה: pisgavg@gmail.com
    • ב. סיום מחזור “אפיקים בנגב”– בשעה טובה סיימו 21 עמיתי מחזור י’ של “אפיקים בנגב” שנה רווית תכנים ופעילות חברתית לצד עבודה מועדפת, כל חברי המחזור בחרו להישאר ולגור ביישוב. מחזור י”‘א החדש מונה 18 עמיתים אשר יחלו את דרכם החדשה במצפה רמון. החל משבוע הבא. בהצלחה לכולם!
    • ג. ערב לזכרו של דב רובין ז”ל– במלאת שנה למותו של דב רובין ז”ל, נערך במרכז הנוער ערב לזכרו, ביוזמת יחידת הנוער וחברת הנוער.
    • ד. סדנת אפייה במועדון הנערות– מדובר במפגש שמיני מתוך סדרה של עשרה מפגשי גיבוש ויצירה קבוצתיים של מועדון הנערות בליווי המחלקה לשירותים חברתיים. הסדנה התקיימה במאפיית “לשה”  באדיבות הדס מאיר.
  2. מבצע לכידת כלבים משוטטים- השבוע הגיע לסיומו מבצע לכידת 22 כלבים משוטטים סמוך למאהל משפחת אל רמאק בסיוע מחלקת שפ”ע והוטרינר היישובי. הכלבים הועברו לעמותות בעה”ח שם יעברו חיסונים ועיקור/סירוס.
  3. טיול לירושלים במסגרת מועדון “קן לאם”– נושא הטיול היה “משואה לתקומה” במהלכו ביקרו הנשים במוזיאון “יד ושם” ובמוזיאון הרצל בירושלים.

 

בתמונה: תמונת סיום מחזור י’ של תכנית “אפיקים בנגב”.

בודק...