תושבים ותושבות
סיכום שבועי 18-22 בפברואר 2018

1. ממשיכים במהפכת החינוך:
א.  פתיחת שבוע האומנויות תשע”ח- כמידי שנה, נפתח שבוע האומנויות של תלמידי ביה”ס השלום בהתרגשות וגאווה גדולה וכלל את הפקות הסיום של תלמידי מגמת התאטרון, דיאלוגים ממיטב המחזאות הישראלית, תצוגת אומנות של תלמידי מגמת אומנות ותלמידי “אשכולות” ואת המופע המוסיקלי הבית ספרי- “קול השלום”.
ב. ניצחון בטורניר “שער שוויון” המחוזי – השבוע התקיים בירוחם הטורניר המחוזי של תכנית “שער שוויון” בכדורגל. בטורניר השתתפו 10 קבוצות, מתוכן העפילה הקבוצה המצפאית למקום הראשון! יישר כוח גדול לשחקני הקבוצה ולמאמן, אלי אלמקייס.
ג. ערב “שירה מהלב” לצוות מורי ביה”ס השלום- נערך ערב הווי ושירה בציבור למורי ביה”ס ולבני זוגם, במופע של “טיש הגדול”, במטרה לרומם ולגבש את רוח הצוות החינוכי בעקבות האירועים האחרונים שפקדו את היישוב והורגשו ביתר שאת בבית הספר.
ד. תרגיל התגוננות ארצי במוסדות החינוך- התרגיל נערך בתחילת השבוע בכל מוסדות החינוך ביישוב במטרה לתרגל התמודדות עם ירי טילים והתגוננות במרחב מוגן.
ה. ביקור אנשי חינוך מעיריית יבנה במצפה רמון- השבוע הגיעו אנשי חינוך מעיריית יבנה במטרה ללמוד על המרחב החינוכי המצפאי כהשראה, שמעו על חזון ויעדי היישוב, למדו על תכנית “אסיף מצפאי” וביקרו בביה”ס הדמוקרטי “רותם”.

2. הצבת מסתורי אשפה ברחבי יישוב- בשעה טובה החל מבצע הצבת מסתורי הפחים ברחבי היישוב בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין המועצה למשרד לאיכות הסביבה ולאשכול נגב מזרחי במסגרתו יוחלפו כל “הצפרדעים” לפחים ירוקים עם רגלית לפתיחה.
יחד נשמור על מצפה רמון נעימה ונקיה יותר!

 

בתמונה: קבוצת “שער שוויון” מצפה רמון זוכת הפרס הראשון בטורניר האזורי

בודק...