תושבים ותושבות
סיכום שבועי 18.3-7.4 מרץ – אפריל 2018
  1. ממשיכים במהפכת החינוך:
    • א. קייטנת ביה”ס של החגים- בשעה טובה הסתיימו להם חמישה ימי קייטנת ביה”ס של החגים עם 315  ילדים מהגנים ומכיתות א’-ג’. הפעילות נוהלה על ידי המתנ”ס בשיתוף פעולה מלא עם אגף שח”ק. יישר כח לכל העוסקים במלאכה!
    • ב. מסיבת בריכה לילית לנוער- רגע לפני החג, הוזמנו כל בני נוער ביישוב מכיתות ז’- י”ב לחגוג במסיבה שכולה שלהם בבריכה היישובית.
    • ג. הצגת פרויקט D-Mars לתושבים במרכז מדע– צוות הפרויקט אשר דימה את מכתש רמון למאדים, הגיע למרכז “מדע רמון” ודיבר על הסימולציה שהסתיימה, על תכנון הקמה ופירוק נוספים במהלך חודש אפריל וקצת על העתיד לבוא. המפגש היה  פתוח לכולם.
  2. הרמות כוסית לחג הפסח– לכבוד החג התקיימו מספר הרמות כוסית ביישוב ביניהן של קבוצת התאטרון תיעודי המונה 10 ניצולי שואה ובני נוער אשר ציינו את בוא החג במתנ”ס, כמו גם במפעל המוגן “יעלים”, במועדון היום לקשיש,  במוסדות החינוך ובמועצה.
  3. קונצרט וחגיגות יום הולדת לקשישים– כמידי חודש חגגו במרכז היום לקשיש את ימי ההולדת של ילידי החודש בצירוף קונצרט מרשים אליו הגיעו מעל 50 קשישים ובני משפחותיהם.
  4. הפנינג פסח- התקיים בדשא מאחורי המתנ”ס בין השעות 14:00-18:00 ביוזמת חברי צאל”ה וכלל הפעלות והכנות לחג כדוגמת הגעלת כלים, דוכני יצירה והפתעות, הפעלה לילדים, עמדת פופקורן ועוד.
  5. ועידת הנגב ה-8 – התקיימה בסימן הצדעה לעיירות הפיתוח בהובלת הרשות לפיתוח הנגב והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל. הוועידה התקיימה בהיכל התרבות בדימונה במעמד ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, ובהשתתפות השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, הרב אריה מכלוף דרעי, חברי כנסת, ראשי רשויות מהדרום ובכירים במשק הישראלי. במהלכה חולקו לראשונה עשרה אותות הוקרה מיוחדים לוותיקי הנגב על פועלם למען העיירה בה הם מתגוררים. התושבת המצפאית, רחל אטלי, מוותיקי היישוב וממקימיו, קיבלה את אות יקירת הנגב.
  6. חגיגות 11 שנים למועדון הג’אז– רגע לפני ערב חג הפסח, חגג מועדון הג’אז 11 שנות עשייה מוסיקלית בהופעת מסיבה עם יוסי פיין ובן אילון במופע “מוסיקה מהמדבר הכחול” במועדון הג’אז.

 

 

בתמונה:  מתוך פעילות ביה”ס של החגים

בודק...