תושבים ותושבות
סיכום שבועי 24-28 בדצמבר 2017
  1. ממשיכים במהפכת החינוך:
    • א. פתיחת שנה בביה”ס להורים– השנה הרביעית של תכנית ביה”ס להורים נפתחה במתנ”ס עם ההצגה “ארבעה אבות”. בהמשך הערב הוצג המיזם “פאבא” מבית “אסיף מצפאי” ואף ניתנה האפשרות  להירשם לשנה נוספת בביה”ס להורים, וליהנות מסדנאות ומהרצאות מגוונות בנושאי הורות, ללא תשלום.
  1. מעבר משרדי המועצה (שלב א’)- משרדי ההנדסה, הרווחה והחינוך הועברו השבוע  למישכנם החדש והזמני סמוך למבנה ביה”ס הראל ( מול “מכבי”). מטרת המעבר להנגיש ולשפר את השירות לתושב וכן, לטייב את סביבת העבודה של עובדי המועצה.
  2. “חגיגה בשכונה”- הפנינג קהילות צומחות של רשת הצעירים התקיים השבוע במקלט יד 2 “מיד ליד” במהלכו הותקן גג צומח על המקלט, הופעלו דוכני יצירה לילדים, חודשו ציורי הקיר והתקיימה הופעה חיה של ההרכב “אבן ספיר”. ביגודית “מיד ליד” פתוחה בימי ראשון בין השעות 10:00-12:30 ובימי רביעי בין השעות 16:00-18:00, כל ההכנסות קודש למשפחות נתמכות רווחה ביישוב.
  3. הקרנת הסרט “ארץ בראשית”– סרטו של משה אלפרט על “ארץ בראשית” הוקרן במסגרת פעילות לקהילה של “סיירת יעל” מבית “אסיף מצפאי”, במטרה לגייס תושבים נוספים לפעילות הסיירת. בסיום ההקרנה התקיימה שיחה עם יוצר הסרט.
  4. שיפור פני היישוב– הושלם השלב האחרון בשיפוץ חזית הבריכה היישובית עם הצבת פלטות ברזל עליהן רקועים ציורי הסלע של האמן איצו רימר.

 

בתמונה: מתוך אירוע “חגיגה בשכונה” שהתקיים במקלט יד 2 – “מיד ליד”.

בודק...